أفضل طريقة للتنبؤ بالمستقبل هي صناعته.
ابدأ الرحلة الآن!

عن رحلات

رحلات علامة تجارية تؤمن بعالم بلا حدود. بدأت رحلات من خلال إنشاء أبسط وأسرع تجربة تخطيط وإدارة للسفر في الشرق الأوسط. ونحن في سعي مستمر لمواصلة إزالة الحواجز التي تعترض السفر في الداخل والخارج.

فريق العمل

فريق المنتجات

يستمد فريقنا الخاص بالمنتجات قوته ونجاحه من خلال إيجاد حلول مبتكرة لأي مشكلة. ومن خلال اهتمامه البالغ بالوفاء باحتياجات المسافرين، يضمن فريقنا تطوير المنتج المناسب للحصول على أفضل تجربة للمستخدم.

فريق التطوير والتصميم

كن جزءًا من الفريق الذي يفخر بإنشاء الجيل التالي من التطبيقات والمنتجات والأنظمة والخدمات لجعل السفر أمرًا بسيطًا وممتعًا.

فريق التسويق

التغيير عملية مستمرة ولذلك يعمل فريق التسويق بنجاح في بيئة سريعة الوتيرة مع الاستمرار الدائم في البحث عن طرق جديدة ومقنعة للتواصل مع الناس وجعل سفرهم بسيطًا ورخيصًا.

فريق تطوير الأعمال

عائلتنا تكبر! ويعمل محترفو حل المشاكل في مجالات الموارد البشرية والمالية والعمليات على ضمان ذلك من خلال بناء علاقات عظيمة وتبسيط المشاكل المعقدة.

الوظائف وثقافة العمل

نحن نعمل على بناء وتطوير تكنولوجيا عالية المستوى بهدف جعل جميع الخدمات المتعلقة بالسفر ممتازة
ورائعة، حيث نتطلع ونعمل على تحويل الأفكار إلى خدمات واقعية.

الشغف المصحوب بالإدارة الممتازة لجميع خدمات السفر يمكِّننا من السعي الهادف نحو التطور والتقدم
وتوفير خدمة أفضل. هذا ما نؤمن به وهذا ما يحدث تلقائيًا وباستمرار.

نحن نؤمن بالفوز وروح الفريق هي من تقودنا نحو الأفضل، حيث نقدر دائمًا كل عضو في الفريق وندفعه نحو تطوير قدراته.

الفرص الحالية

هل لديك فضول بالغ، ودوافع ذاتية؟ هل لديك المهارات، وتريد جعل السفر أمرًا بسيطًا وممتعًا؟ إذا كانت إجابتك "نعم" على تلك الأسئلة؟ فأنت الشخص المختار. انضم إلينا.

جميع الوظائف

Job Description:
  • Min 1-2 years of International Inbound/outbound customer service experience  (travel domain / industry is mandatory)
  • Knowledge of travel industry terminology and good grasp of geographical flight routes/airports specially for GCC market.
  • Basic knowledge & minimum 6 months of working experience with either or both of GDS systems (Sabre / Galileo) 
  • Good communication skills (including English)
  • Should be working on rotational shifts
  • Males are preferred

Share your updated cv to hr@rehlat.com


مزيد...

Job Description:

  • Installation, configuration and administration of network components according to corporate strategies.
  • Monitoring all Network Devices and Connections
  • Cisco Call Manger Administration
  •  Cisco Voice Gateways Administration
  •  IPCC Servers Administration
  •  IVR Design and Implementation
  •  Monitoring PRI ,SDSL.ADSL, MPLS ,etc connection
  •  Cisco Firewalls configuration and administration
  •  Client Site VPN connections with different network methodologies
  •  Respond to users Tickets and requests
  •  Make sure to follow the IT process and the COPC guidelines
  •  Technical training sessions for the team and users if needed
  •  Creating the needed reports ,documents and manuals as needed
  •  Monitoring Network /Voice Devices

Skills:

  • Strong technical knowledge in IP, WAN, LAN, VPN connectivity
  • Working experience with VIP technology
  • Working experience with Cisco IPCC
  • Second level support for all network related user problems
  • Strong TCP/IP Knowledge
  • Strong network operation experience.
  • Strong Voice Background
  •  CCNP is a must
  •  CCVP is a must
  •  CCSP is a plus
  •  Cisco VOIP Environment
  •  Cisco IPCC knowledge
  •  BSC of computer engineering or computer science

 

Share your updated cv to hr@rehlat.com

 

 

 


مزيد...

Job Description:

  • Receive inbound calls for International & Domestic Air, Hotel booking inquiries from customers
  • Answer customer queries, as well as probe the customer to obtain a full understanding of what information is being requested.
  • Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction.
  • Make sure that all customers issues are handled.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools.
  • Follow up (Call and Email) with customers in case of pending/escalated issues.
  • Communicate clearly and effectively with customers
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively

 

Skills:

  • Minimum of 6 months to 1-year experience in customer care
  • Immediate joiners are preferable.
  • Excellent communication and presentation skills
  • Excellent English
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters

 

Share your updated cv to hr@rehlat.com

 


مزيد...

Job Description:

  • Min 1-2 years of International Inbound/outbound customer service experience (travel domain / industry is mandatory)
  • Knowledge of travel industry terminology and good grasp of geographical flight routes/airports specially for GCC market.
  • Basic knowledge & minimum 6 months of working experience with either or both of GDS systems (Sabre / Galileo) 
  • Good communication skills (including English) as handling direct International calls from/across GCC countries.

 

Share your updated cv to hr@rehlat.com

 

 

 

 


مزيد...

اتصل بنا

يرجى الاتصال بنا وسنقوم بالرد عليك في أقرب وقت ممكن.

رحلات

الهند
الكويت
السعودية
مصر
الإمارات